Hemma

Hur kul är det lixom att leva på morötter?Min kyl är tom och jag har väl fyra morötter kvar att knapra på så Lidhl here i come=)

Ska hämta ut natrurläkemedel oxå innan dess och posta ett par skor på posten.

Idag på jobb va det underbart!!Jag fick prata lite och träffa mina kolleger och det är skönt att komma iväg från verkligheten ett tag och jag mår så bra på "jobb".
Även om jag nu mår pest och pina och det brinner i huden,det värker i hela kroppen och halva ansiktet känns som det hänger....ja listan är långt.
Ganska skönt att skriva ut det men tyvärr får ni läsa tråkigheter men livet är inte enbart roligt och glädje även om man så gjärna velat ha det så så kämpar vi alla med något.

JAg är så glad iallfall att jag fick lära känna pappa så bra som jag gjort.Alla dessa år jag har mått pyton pga av min uppväxt och en del "folk" så har han lärt mig sååå enormt mycket.JAg har varit så ledsen då jag insjukna för jag blev i frågasatt av mina egna familjemedlemmar men något jag kommer ihåg är att han sa.-jag har aldrig frågasatt hur du mår Hanna och kommer aldrig göra det heller.Jag känner dig så väl och ser sj hur du mår.
Jag träffa pappa ofta för jag va ju sjuksriven och många gånger träffades vi även då jag mådde dåligt och hade blåmärken överallt och en bula i huvudet pga att jag svimma så ofta.
Pappa älskar mig för den jag är och han har hjälpt mig så mycket och nu är det min tur att visa att han inte är sj.Jag kommer att vara vid hans sida så länge han behöver.
Om vi alla hade en sådan fin läromästare som min kära pappa så skulle så många må så mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: sabina

Vi finns för dig när du vill prata :)

2010-04-06 @ 15:36:52
Postat av: A.C

naww..ingen fara gumman ajg vt du läser min blogg ändå även du ite skriver ti mig:/

låter inget kul med din kommentar... asch=/

hänt mkt grejer lr?:( ..~~



hoppas du blir gladare snart lah:D tänk positiv o va pigg:D hehe~~ allting kmr lösa sig m tiden:D

2010-04-06 @ 16:36:05
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0