Onsdag

Idag är jag ledig och tack olov för det.
Jag visste att att pappa skulle somna in och hade försökt tänka på hur jag skulle reagera men det va tusen gånger värre än jag trott.
Jag är förkrossad,så otroligt ledsen!
Jag vill bara veta när begravningen blir av.

Fråga mig INTE hur jag mår eller hur jag har det.Jag avskyr den frågan och in hade inte heller velat att jag skulle ställa den frågan till er om ni va i min sits.Jag vill INTE ni drar upp pappa eller något för vill jag prata om det så bestämer JAG det.


Kommentarer
Postat av: Maya

Ska inte fråga hur du mår eller hur du har det, vill bara säga att jag tänker på dig och hoppas att du orkar komma tillbaka till oss snart igen KRAM

2010-04-21 @ 10:32:50
Postat av: Ninah

Nej, men vill inte bli påmind.. det är bara så jobbigt.. man vill försöka gå vidare men undrar ibland hur det ska gå.. det är så tomt:S

2010-04-21 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0