Påsk

Jag höll på att flytta över lite inlägg till min privata blogg men det blev fel och då hade jag redan raderat inläggen  här.
Jag har ju två bloggar men har ej hunnit skriva i den privata då jag har haft den mest som en test blogg då jag ska bytta design och så,men jag tro jag kommer använda mig av den så småningom.
Men den bloggen är nog bara för mig och därför är där lösen.Så jag kommer inte dela med mig med någon om vad jag skriver där.Måste få ut det jag har inom mig för det håller på att bubbla över.

Idag händer:
*storstäda(tar några timmar)
*inpackning i håret som ska vara i halva dagen
*träna lite lungt
*ducha
*Tezzi ska ha olja +borsta tänderna
*Ska prova lägga en ljus slinga i löshåret och se om det blir bra
*prata med M och se om pappa blivit försämmrad igen

Jag är hemma sj och ska inte göra något annat förutom detta.Ganska skönt oxå för man kan gråta hur mycket man vill om man behöver.
Imorron ska hag iväg med mina vänner och på morgonen ringer jag M och kollar läget med pappa för har han blivit mycket sämmre så måste jag vara inärheten ifall hans kropp inte vill mer.
Om nu medicinen fungerar bra så slipper han hostan och då hoppas jag han får några dagar till och fungerar ej den medicinen så sätts något annat in och då har läkaren varnat om vissa saker så då är det bra att vara i närheten så vi kan komma in snabbt.
Pappas egna önskan va att få somna i där hemma,och det har han alltid sagt så jag hoppas han får komma hem.

Trevlig påsk alla=)


Kommentarer
Postat av: Ninah

jag ser bilden;P hoppas du får en trevlig påsk !

2010-04-03 @ 15:50:43
Postat av: PinkNation

sänder en tanke

2010-04-04 @ 18:40:12
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0