Lång dag

Akuten har jag varit på två gånger och en vända på vårdcentralen.
Jag är hemma nu med en ny medicin som jag enbart ska få bort den värsta delen så jag kan få sova och fungera någerlunda.
Imorron ska jag kontakta vårdcentralen för det va något prov som inte visa så bra,lika så har jag feber....igen.
Imorron får jag se vad som sägs...men mest av allt vill jag bara kunna fungera någerlunda så jag kan få åka till jobb och göra de jag tycker om och träffa mina kolleger.

Tack syster för ditt stöd...ibland är det jobbigt och ibland får man vara ledsen över sin sits och jag är glad att du stöttar mig och finns där och du anar inte hur mycket jag älskar dig.TACK!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Tråkigt att du fått fara fram o tillbaka till akuten idag. Skönt att medicinen hjälpt dig lite iaf. Hoppas att du kan sova något inatt. Krya på dig. Kram

2010-01-19 @ 20:59:00
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0