Sjukanmäld

Efter jobb igår fick jag lägga mig på soffan.Fick sen migrän som kom på posten.
Tack olov hade man André som tog hand om min tvätt.
Ibland så fattar jag inte att han orkar hjälpa mig så mycket.
Iband önskar man tillbaka då man va yngre innan jag börja högstadiet för då va man ju frisk...tänk om man kunde få ha en sådan dag ibland?
Inte så hälsosamt att tänka som jag gör men ibland har man sina funderingar över saker och ting och jag avundas de som klarar av att jobba och kunna tjäna sina pengar.Jag älskar att jobba och det är medicin för kropp och själ.

Idag har jag faktiskt feber och jag vet inte om det beror på att kollegan har smittat mig;)eller om det beror på värken.Tiden får utvisa.

Igår svullna knäna och fingarna upp så jag såg ut som ett enormt fetto,typ prinskorvar till fingrar?...gud så sugen jag blev på det då;)

Idag ska jag slänga på en film och bara vila....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0