Åhhh....

Har precis plattat håret så jag är färdig imorron och jag måste bara skriva av mig här nu*bööölll*
Jag märkte att likförbannat igen i nacken är det hår som är avslitet!
Jag blir så trött på mig sj och visserligen har jag färgat underhåret nyligen men jag tappa inte mycket hår där,om man jämför med slinger i hätta.
Sist de va så här så fick jag klippa en bra bit på 10cm och jag tänker minsann inte göra det igen*arg*
Är det bara jag som har sådan förbannad hårkvalité?
Jag gör inpackning minst 2 gånger i veckan då de verkar i flera timmar och jag använder flitigt värmeskydd och plattar inte håret så mycket utan bara lite(jag drar inte igenom hela håret) och jag har slutat föna mitt hår.
Vad ska man då göra mer???
Jag får ju klippa mig igen men vet inte vart jag ska gå för jag vill att de ska lyssna på vad jag vill och även om hår fattas där bak vill jag ändån bara klippa någon m.m vet ni någon ??
Jag har kämpat sen jag va 15år att få långt hår och varje gång klipps de av.
Jag förstår att frisörer vill klippa bort de slitna och göra håret snyggt som möjligt men om jag som kund bara vill klippa 2-3mm så är det väl upp till mig???



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Usch vad tråkigt att du fått huvudvärk :( Fan vad trist med ditt hår- Men det finns ju såna här tabletter som stärker hår och naglar har du provat det?? Jag vet inte vad det heter bara. Och vill man bara klippa 2-3mm hos frissan så går det bra. För nu när jag låter mitt växa ut så klipper hon precis bara topparna typ 2 mm. Kram

2010-03-17 @ 20:12:08
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0