Dagens lista

Dagens humör: Just nu är jag lite halv mör och har paus i träningen,men annars är jag ganska glad=).
Dagens mående: Trött men ändån helt oki.
Dagens borde: Sy lite men har inte fått tummarna loss...tar det en annan dag;)
Dagens smink: kajal och mascara
Dagens klädsel: Träningskläder just nu
Dagens planer: ska träna färdigt och sen ducha och äta lite och fixa naglarna med franskmanikyr igen;)
Dagens fundering: Jag ska försöka att ta vara på tiden som finns med pappa och lyssna mer till mig sj och inte till alla de som har åsikter om det mesta.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Det är klart man andvänder gamla bilder ibland=) skojja bara med dig söt=) Tack! Ha en fin dag!

2010-03-03 @ 12:18:56
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



jag har sovit skit bra idag..vaknade helt sent också:P haha..~~

ska ti polishuset o hämtar mitt nya pass.. sen händer dt nog inte mer idag..

imorgon ska ja fika om kompisen hör av sig nu:p han har alltid en masa att göra känns det som..asch~~



jo men du har gått ner.dt syns ju liksom:D

asch.dt kmr.. en tidsfråga bara:D

2010-03-03 @ 12:52:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Hehe, ibland måste man bara lyda kroppen när man är det trött! Det är jag dålig på ;)



Det är jobbigt framförallt! Vissa dagar brukar jag få en tankeställare som "Varför kan jag inte bara se ut som jag gör och va nöjd med det?!" Men det är svårt när man är självkritisk och hård mot sig själv!



Tack desamma :)

2010-03-03 @ 13:09:47
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0