Hemma

Har haft en underbar dag på jobbet.Jag har inte mått så bra men man kan trottsa(stavas det så?) de fysiska lite.
Jag trivs så bra och timmarna flyr och jag mår bra då jag jobbar med så bra människor.Jag klara 4h idag med men visserligen va det lungt tempo och med pauser...men jag klara det=)

Jag bestämmde mig i morse att nu fan köper jag färg och färgar hela brunt.Efter pratande med personalen så börja jag vela ...igen.Jag stävar efter min förra färgning och lägger upp färgen hur jag såg ut då;)

Jag är både blond och lite mörk.Jag vill ha lite mer bruna slingor än detta typ.

Jag hämta ut min klänning men den va ganska stor.Det va storlek 34 men vid i modellen så jag har ha skärp imidjan annars ser jag gravvo ut..haha
Jag måste lägga upp den oxå för den va för lång;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan gumman. Ja då det gick bra att måla taket. Imorgon blir det en vända till. Men fy vad de stinker i hela huset nu. Jag har riktigt ont i huvudet :( Annars e allt bra med mig idag :) Kram

2010-03-16 @ 21:00:59
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

nej ajg vill inte..annars har jag gjort dt innan jag åkte ti Kina ju:p hehe..~~

gillar inte sånt:S asch~~ ska bara låta håret växa:D hehe..~~



godnatt gumman:D

2010-03-17 @ 01:29:41
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0