Lördag

Det blev lite ändrat i planerna igår.Jag sluta lite tidigare(jobba 2h)sen skulle jag hälsa på pappa men han blev inlagd igår på sjukhuset.Jag skulle hälsat på honom på sjukhuset efter jobb men så belv allt försenat för inskrivningen +träffa läkaren tog längre tid än väntat.Jag tror han kommer vara på sjukhuset ett tag för de ska ta prover och göra kameraundersökning och se hur ALS har gått fram.Det va kul och träffa pappa.

Idag då?
Ja som ni ser är jag vaken tidigt men magen börja ställa till det inatt så jag har knappt sovit.
Jag ska fixa mig och sen ska jag klippa mig och André och S ska med för jag vet ej vart det är i Bjuv.
Sen ska jag hem och äta och sen träffa AMY.
Ska bli kul för det går allt för lång tid imellan.Men André är glad för då slipper han mig ett tag*fniss*
Nu ska jag sätta fart och sen blir det frulle;)
 
Ska inte glömma kameran!=)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Söt bild:)

2010-03-27 @ 09:17:36
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0