Måndag

Sovit dåligt idag men blev glad att Tezzi gick i lådan idag=)
Ska reklamera fodret för hon äter inte det.Tror André fixar det åt mig så man kan köpa det fodret som hon åt innan.Vilken bestämd dam jag har;)

Jag har provat en ny fundation idag som jag fick prov från kiks.Det är med en pensel så du trycker på en knapp så kommer de ut fundation genom penslen.
Deb är jätte lätt och känns inte målad.Nu är det en kampaj och den är blilligare nu men lite mer än 200kr kostar den.

Det är den enda som är i min ton men jag har en till att prova och sen ska jag prova make up store med hade jag tänkt.

Ska strax ringa ett samtal med...och idag har jag något att berätta när jag kommer på jobb.


Kommentarer
Postat av: Johan

SV: Ja, det var ju det :)

Hoppas allt är bra med dig ändå :)

Hur är det med din far nu?



Bra, fortsätt så! Vad har du för mål? Hur smal ska du bli? :)



Han har inte fått förstoppning sen då i höstas, om det var då du menade? Så än så länge lever han, men vi får väl se hur han klarar sig nu i vår/sommar...



Vet du varför hon inte tuggar torrfodret då? Det låter lite konstigt tycker jag...



Hoppas din helg också var bra :)

Kram

2010-03-08 @ 15:07:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Jag brukar också gå in för hårt! Drar ner massor på maten och förbjuder alla sötsaker. Sen får jag panik och ger upp!



Tänkte ta det lugnt nu till snön är borta sen ska jag börja promenera massor och äta bara när jag är hungrig! Små regelbundna portioner :) Sen år vi se hur det går :)



Men behöver du verkligen gå ne i vikt? Alltså du ska ju inte haka upp dig på det vågen säger :) Mäter du midjemått och sånt?

2010-03-08 @ 15:51:20
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Johan

Usch, förstår att det måste kännas fördjävligt... Det är nog svårt att tänka sig in i det, precis som med allt annat. Har man inte varit med om det kan man aldrig helt sätta sig in i hur det är, men jag hoppas du får ha kvar din pappa så länge som möjligt! :)



26-27, är det midjemåttet då? Har tjejer samma som killar där, vet du det? I så fall är det ju jättesmalt...



Jag ligger i underkant av BMI...



Ja precis, råkar han ut för det där igen, då är det nog bäst, för honom själv, att ta bort honom. Bättre det än att han får lida... :(

Men Ford tuggar torrfodret, och alla gamla kompisars katter har gjort det...



Hoppas din kväll är bra :)



Kram

2010-03-08 @ 19:33:51
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: ninah

hallo, kollade saker till salu.. har du kvar den.. citerar "Helt ny armegrön cardigan 80kr s/m" ??

2010-03-08 @ 21:32:37
Postat av: Johan

SV: Ja, det är ju det. Sen kan man självklart försöka sätta sig in i hur det kan vara, men man kan aldrig veta helt säkert...



Nej, det där med storlekar är inte min grej :) Jag har 30-33 i jeans vet jag i alla fall, 30 i midjan och 33 i längd. Så får du gå efter det :)



Vad heter den lilla katten då? :)

Jag skulle gärna vilja ha en till katt, men resten av familjen vill inte det...



Kram

2010-03-08 @ 21:40:33
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan gumman. Nej jag ska äta ordentlig frukost då jag anser att det e det viktigaste målet på hela dagen. Sedan dricker och frukt :)

Min helg har varit kanon. Har varit iväg på olika byggaffärer o kollat kakel o sånt och sedan hållt på i köket. Kram

2010-03-08 @ 22:48:09
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Va söt du är ^^, Tack sötnos!



Du är ju så vacker som du är! Du får sluta va så hård mot dig själv :) Men jag vet hur det känns när man bestämt sig för ngt och man blir inte nöjd förrän man är där liksom.



Lår och höfter för kvinnor i allmänhet är svåra områden så brösten oftast försvinner ist. Men jag tror på promenader och inte allt för mycket styrketräning när det gäller låren. Jag gick mycket förut, därav mina smala ben plus att det ligger i släkten att vi har smala ben :)

2010-03-09 @ 01:59:09
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0