Måndag morgon

Somna strax innan tio igår för jag va helt slut.
Jag vakna med migrän dock men än så länge börja den ge med sig.
Jag har märkt att jag har en del nya läsare och jag säger att det är kul att ni hittar hit till mig.
Min blogg skriver jag för min egenskull och skriver om det jag känner och tycker och tänker.
Livet är inte en dans på rosor.

Idag ska jag jobba och denna veckan blir det bara 2h/dag jag jobbar.Ska verkligen bli skönt att ha påskledigt lite sen.

Jag fick en fråga idag som fick mig att tänka över hur människor är.
Du kan aldrig ändra en människa utan du kan bara ändra dina tankar och åsiker om dem.
Livet är för kort att man ska må dåligt över någon annan om vad de tycker och tänker och börja inte tvivla på vilka fina människor ni är.
Man kommer under livets gång träffa många olika människor och du har något att lära av vart ända en du träffar,bra & dåligt.
Tänk på att folk har åsikter om dig,men de är dina egna som ska världeras högt!


Kommentarer
Postat av: ninah

Hallo, ja det har du rätt i .. Den ser rätt mörk ut:P Ja jag kan faktiskt inte komma på något så speciellt på rak arm.. Litar på dej att det blir bra:D

2010-03-29 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0