Min lediga dag

Det är så bra att man har onsdagen där man är ledig,men sen och andra sidan har jag valt det sj.
Igår när jag lade upp bilder på min outfit blev jag förskräckt!
Vilket ful färg jag har i håret!!!
JAg brukar färga utväxten ljusare och sen lägga mörka slingor i håret och har inte gjort det på ett år nu skulle jag tro och nu blir det dax igen.
Färga utväxt,sen några få ljusa slinger längst upp,mörka slinger i hela håret och mörkt hår längst ner.DEtta innebär att jag får hålla på med håret 4olika gånger.
Men resultatet blir ju så här sen.

Dock så blir jag nog inte så pass ljus längst upp;)

Planer today??=)
*inpackning i håret
*träna pilates
'träna en timme minst
*ducha
*fixa naglarna
*bleka tänder


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Ah, nej jag har inte hållt på så värst länge. Började nog inte från i slutet av jan, så har gått ner en hel del på att bara äta rätt och röra på mig mer =)

2010-03-10 @ 11:01:01
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/
Postat av: A.C

e de för små?:o oj.. men hur ska du fixa dt så du kan ta på dem då? Hmm~~ visa sen lah:D



jag vaknade nyss typ..håller på fixa mig.. ska ut och fika med en kompis tänkte jag trots dt e monligt här.men orkar inte vara hemma nu, e sugen på ngt sött...

jävla mens har inte kommit än:S asch~~ borde kma den 6:e lr ngt..försent idag som vanligt när jag har varit i Kina:S asch~~



ha en bra dag gumman:D

2010-03-10 @ 12:08:10
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan vännen. Ja det e skönt att den e norta. Jag e inte hungrig idag då jag ätit frukost sedan åt jag en liten bit pizza till lunch. Men nu blir det en dricka vid fyra o lite frukt ikväll. Något ska jag väl lyckas gå ner tycker jag. längtar tills jag och en vän ska börja träna. Så dumma dumma fot bli bra nu tack! Ha en toppen skön ledig dag.Kram

2010-03-10 @ 12:21:14
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2010-03-10 @ 13:17:54
URL: http://sofuckingreal.blogg.se/
Postat av: Johan

Vad gör du annars om dagarna? :)



Hur var håret nu då? :)



SV: Oj, då är man lång :) haha



Usch, jag fattar inte hur man kan missköta djur! Hur funkar man då? De är väl lika mycket värda som vi människor!



Oj, ja, då var hon ganska stor :) Har jag berättat hur Ford ser ut? Jag har för mig det... :)

Han är lite äldre, 8,5 år nu, ungefär. Vi vet ju inte exakt eftersom att han är en hittekatt :)



Kram

2010-03-10 @ 19:01:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0