Nu är snart Söndagen över oxå...

Idag träna jag nästa 2timmar!!!Kändes bra men man va ju sliten.
Jag ska försöka träna lite extra länge på onsdagar och på helgen.
Jag åkte till pappa senare och det va jätte trevligt att träffa honom.Han styr nu rullstolen med munnen och det är bra det finns hjälpmedel till folk som är handikappad.
Han skämta och hade sig som vanlig och även om han knappt kan prata så tycker jag det är trevligt att höra han prata även om det är minimalt.
Han ville jag skulle stanna kvar på middag och det kändes så hemskt att lämna honom=/vill bara stanna och krama om honom och aldrig släppa taget!
Jag ska till honom på Fredag och lämna pengar.
Annars har min söndag varit bra fast att jag varit dålig.
Snart kallar sängen och det ska bli underbart att sova idag.

I sommras


Pappa för ett år sen och då va det början på sjukdomen ALS

Pappa detta året i feb.


Kommentarer
Postat av: A.C

tack..



söta bilder:) hehe~~

nu har jag gjort ansiktsmask och duschat..helt skönt och avslappnat:D

o e ledig imorgon också:D skönt^^



ska snart lägga mig i sängen, har ont nacken:( uff~~

2010-03-21 @ 20:34:39
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad stark du ar som orkar skriva om din pappa och delar med dig av den delen av ditt liv! Kanns kanske bra for dig oxa att skriva av dig som en dagbok?! Jag har sjalv forlorat min pappa for ett par ar sedan...ta vara pa den tiden ni har=) Kram pa dig

2010-03-22 @ 01:00:52
Postat av: Anonym

hallo, jobbet går väl bra men det är så mkt=/ klart man lär sig med tiden men fram tills dess kommer jag ha det jobbigt.. ajja, skönt att du fick träffa pappa.. jag missade ju de pga jobb och dt är tråkigt:S

2010-03-22 @ 06:10:23
Postat av: Johan

Bra att du tränar lite extra :)



Det är sorgligt det där med din far. Jag kommer ihåg i somras, då kunde han gå va? Inte helt kanske, men han kunde. Och nu är det såhär...

Jag hoppas du får ha kvar honom så länge det går :)



Btw, det heter "funktionshinder", inte "handikapp". Det låter så nedvärderande tycker jag...

2010-03-22 @ 16:46:45
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0