Ögongodis;)




Allt från hm


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan tjejen. Bry dig inte om vad andra tycker. Det e som sagt du som ska må bra. Men Jag tycker att de e lite i underkant o väga under 58kg. Men man väljer ju själv. Bara man själva mår bra. Så skit i alla andra. Du e skit duktig som har klarat att gå ner så Mycket. Du e ju skit snygg :P Kram

2010-03-11 @ 18:23:31
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

tack:D



va bara ute liten stund.. riki skulle på träningen:) hehe~~ nu e jag trött:p haha¨¨

2010-03-11 @ 19:12:38
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johan

Syftar på ditt föregående inlägg nu, det gick inte att kommentera där av någon anledning.

Du är ju absolut inte underviktig då! Då är ju jag mer underviktig än dig i så fall!

Det är bra att du gör det för din egen skull, det är det man ska göra. Man ska aldrig göra något sådant där bara för att passa in eller för att andra tycker det. Det ska vara för ens egen skull i så fall. Folk får tycka vad de vill, men det är ändå din blogg och ditt liv. Du bestämmer.



SV: Aha, på Gina, där handlar syrran ibland...



Ja, vi är djurvänner :) Jag fattar inte hur man inte kan tycka om katter :) Har alltid älskat dem :)



Han blev påkörd 1:a gången han var med i våran sommarstuga 2004. De sa att inget var brutet då, men vi tror nog att det var det ändå, vilket läkarna också tror. Så det har vuxit ihop så att det har blivit lite trängre där bak, så han får lättare förstoppning...



Han är svart, eller mörkbrun, han ser mörkbrun ut i solen, med vita tassar, vitt bröst och mage, vita morrhår och en liten vit mustasch :) Jättesöt :)



Idag var det skola, sedan plugg och så har jag lyssnat på hockeyn.

Hoppas du har haft en bra dag :)



Kram

2010-03-11 @ 22:37:57
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0