Onsdag

Jag sov som en gris inatt.Jag har ju haft några jobbiga nätter och varit övertrött i dagar och på min lediga dag är jag mer död än levande...haha.

Planer?
*Måste städa och färga lite slinger sj i 5min+inpackning
*Tezzi ska ha sin äckliga olja som hon avskyr
*Jag ska träna en timme minst och sen ducha
*bleka tänderna
* och fixa naglarna.Jag vet inte som jag ska ha utan tippar för naglarna behöver vila.Mina egna naglar är liten bit över fingertoppen.

Jag väntar även in 2 st paket med posten...hihi

Ser ni så långa nails jag här?Mina egna och jag saknar mina långa klor.
Nå va säger ni om denna hamster bilden?*asg*


Kommentarer
Postat av: RebeccaNilsson ♥

Det är riktigt nice med lediga dagar så man kan sova länge, rå om sig själv bara =)

2010-03-17 @ 09:53:01
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0