Shopping

Just nu mår jag inget vidare men jag gjorde något för min själ idag och det va jätte kul=)
Jag va på centersyd en vända och jag hitta den blommiga tunikan jag spana in i malmö men nu följde den hem i storlek 36 och så här der den ut:

Liknande modell finns på cassels på familia för de dubbla priset.
Sen köpte jag en blommig tunn linne med en massa krås vid bysten.Tar en bild när den är på så ser ni bättre då.

sen köpte jag en hudfärgad bh för bara några tior.

Det dyraste va "skinnjackan" men den kosta under 500kr.Jag ville verkligen ha den och killen sa då att han betala hälften...wiiieehhooo...
Dessutom så är min bruna lite förstor och denna jacka är i 36


Detta allt va faktiskt inte så dyrt och jag har faktiskt pengar över.Jag ska försöka spara de sista jag har...men vi får se hur jag lyckas...=)Varje månad har jag alltid pengar över från "matkontot" så därför unnar jag mig lite då och då.DEssutom så när man gått ner 12kg så passar inte de kläderna som passa en förra året,men man får handla lite nytt då och då för annars blir det superdyrt.

Händer nu då?
Jo jag ska kanske träffa grannarna men får se hur jag mår lite senare för jag har sådan värk och huvudvärk,och dessutom skulle jag har fottat magen så ni såg för och efter fotto för det känns som huden verkligen spricker om magen..*aj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0