Snart så har Onsdagen oxå gått...

Tiden idag har bara rusat.Jag har dock inte tränat idag för risken finns att jag ligger sjuk imorron och det går ju sig inte;)
Jag ska göra ett snabbt pilates pass bara och kanske ut och gå om jag får med mig killen*ler*

Jag måste oxå prova kläder till middagen imorron för jag lär ju inte hinna gå igenom garderoben när jag kommer hem för man ska ju på middag...hehe.
Ska inte glömma att göra en sak efter jobb och kan ej skriva vad för jag vet att syster läser.

Jag har precis ätit salland och kycklig men jag orka bara sallanden så kyckligen får jag äta sen.
annars har jag inte så mycket mer att skriva today=)

Ser ni hur långt hår jag hade här???det va innan jag satt i löshåret och sen fick jag klippa av en bra bit.


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jaa,dagarna går sjukt fort! :) Snygg outfit förresten! :) ha det så bra.Kraam!

2010-03-31 @ 18:18:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0