Tisdag

Tog flera timmar för mig innan jag somna inatt.Jag låg och tänkte på jobbet att jag ska jobba med mina underbara kollegor idag!Lika så får jag ta ett ryck på lagret oxå och får de organiserat.
Innan jobb måste jag till citycross och handla brun hår färg för jag får ju göra om ALL brun färgning!!!Jag tog för tunna slingor och färgan va i aldeles för liten tid så.André är inte så glad för nu får han göra om jobbet...=/

JAg vill passa på att säga grattis till syster om jobbet hon fick idag*grattis*

Dieten går ganska bra.Tänk att så lite protien kan göra skillnad och man håller sig mätt längre=)


Kommentarer
Postat av: Ninah

taaack:D kan du inte skicka dom bilderna som togs ja vill se:P kan väl skicka på mejl

2010-03-16 @ 10:34:32
Postat av: Alexia

Hej tjejen!



Hur är det med dig nuförtiden??



Jag blir verkligen imponerad och inspirerad när jag läser din blogg..



Det är grymt att du har lyckats så bra med träning och kost(har följt din blogg ett tag nu)...Önskar att jag var lika duktig=)...



Är också imponerad över hur mycket du försöker och kämpar även när det tar emot..Du är grym tjejen<3



Hoppas att du får en fin dag i det härliga vädret..

kram Alexia

2010-03-16 @ 13:10:30
URL: http://alexias.webblogg.se/
Postat av: A.C

hehe..^^ nu mår jag bättre:p haaha~~



nejdå, äter ute med grisen ju..

sen har pappa köpte färdigmat till mig också..räcker att värma i mikro:p hehe~~

enkelt.. jag lagar inte mat...blää:p haha~~



idag ska jag ti stan o fixae mina naglar.. gjortde ju maniky i kina..men naglarna har växt..så måste ta bort de gelé..haha~~ annars e dt inte snyggt:S ..

jobbigt.. kostar pengar för att tabort också....:S blää~~

2010-03-16 @ 13:15:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ja det e lite tråkigt faktiskt. Men sånt som händer. Hur e det med dig idag? Jag har precis målat taket i köket första rundan. Nu värker mina fötter så nu blir det till att vila en stund. Kram

2010-03-16 @ 14:46:04
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0