Torsdag

Kommer ni ihåg att jag skrev om ett par skor som var försmå?De svarta med remmarna över foten?
så här såg de ut

Jar gjort om dem så de passar mig nu*glad*
Det va de första två remmarna som va för tajta så man kunde knappt få i foten och sen när foten va i så gjorde de ont...men nu ser de ut så här:

Dock så är det inte helt färdiga för de behövs lim och lite så för att få den kanten jämd där jag klipt av remmarna.Jag visar en bild till så ni ser att de är lite till som ska fixas;)

Man ser att det ser lite annorlunda ut men sooo what??
Inget man ser om man studerar dem och från 1,65cm höjd så ser jag inte de ändån.


Jag har letat länge efter långa midje kjolar,tror de va poppis på 60talet och den stilen passar mig som vill "gömma" mig lite.Visar några fotto på kjolarna och om ni hittar sådanna på någon sida på nätet så ryt till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0