Torsdag

Igår fick jag hm katalogen,en liten tunn en...men är det bara jag som reagera på att lite stod på tyska?Första sidan och sista sidan va på tyska i mitt häfte.
Dock så kika jag i den om och om igen och det är så härligt med mode för vem vill inte kunna utrycka sig med kläder för en billig peng?

Idag hitta jag några godbitar;)

Dock så är jag ute efter en kjol som täcker knäna men jag har bara hittat några få men ändån inte något jag fallit för helt hundra.SEn har jag kommit in i en "blommig" period och älskar allt med blommigt=)Dock så är det svårt att hitta något snyggt utan att det blir tantvarning.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hoppas allt e bra med dig idag?! Solen skiner och de e redit vårväder :) Ha en toppendag på jobb.Kram

2010-03-04 @ 11:21:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

kjolen gillar jag:D



hej gummaN^^



jag vaknade runt tio idag..körde Pappa ner till knutan han skulle ti mlm..hehe~~

sen ska jag hämta jonas ocksp..barnvakt idag..inget kuL:S asch~~



soligt..så skönt:D skulle fika men hinner nog inte..måste passa jonas..orkar inte ta med hnm direkt:p hahaa~~ jonas pratar för mkt:p hahaha~~ nej:p



ha en bra dag lah söt:D

2010-03-04 @ 11:21:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

allvar? Va konstigt:p haha~~

men jag hittade ingenting i den tidningen..inget speciellt liksom:S asch~~



H&M e nte direkt min stil när dt gäller kläder..asch=/~

svårt hitta ngt fint tkr jag.. jo, gillar SOLO men allting e så jävla dyrt där:p haha~~

2010-03-04 @ 17:41:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Hehe, ingen fara jag tog inte illa upp iaf! :)



Du gör ju så mycket du kan liksom! Samma här men jag mesar mycket för jag är rädd för att göra mig illa >.<



Ah det gör jag! Tycker det är skönast :) Sen är jag mycket ute och går men har haft uppehåll med allt ett tag nu :/

2010-03-04 @ 18:08:44
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Haha tycker du??Jag har köpt sex par nya skor sammanlagt under sex månader. Grejen e att alla mina gamla e försmå eftersom de rättat ut min stortå också. Jag hade ca 25 par innan och jag har gett bort både gamla och nya som jag aldrig använt. Så nu äger jag bara dessa nya alltså 3 par gympaskor och tre par fake uggs :)Plus att jag får nya jobbeskor när jag börjar jobba. Så det e inte så många par. Den vänstra foten e helt bra nu:) Men höger e svullen och jag kan fortfarande inte ha sko på den :( Usch då tråkigt att du bara klarade två timmar. men bättre än inget. Hoppas att det e bättre tills i morgon.Kram

2010-03-04 @ 20:51:44
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

åhh..chailatte..ett tag sen:p

har du fastnat för dt nu lr? haha..jag har inte ens köpt dem på lääänge:p

lika bra köpa på espresso house:) men brukar aldrig hinna:S man kör inte ut bara för dt liksom:p hehe.



gonatt söt:D

2010-03-04 @ 22:26:20
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0