TOTO


JAg köpte TOTO`s cd skiva på rea för ett tag sen.Många av er vet nog inte vilka dessa är men det är en av de grupperna jag va uppväxt med.Min pappa spela TOTO ofta och jag glömmer aldrig då vi satt i hans mörkblåa volvo och spela högt som tusan och det är de gamla minnena jag vill minnas mest,inte nu när han är så pass sjuk och snart inte finns mer.

Det va en slump jag lyssna på en av låtarna.Det är en lugn låt men jag kommer ihåg "beatet" men inte texten och det är min favorit.
Självklart finns africa,hold the line med och denna skiva kommer jag aldrig minnas min pappa,även då han inte finns för i mitt hjärta kommer han alltid finnas.


Kommentarer
Postat av: A.C

jahh..men dt e lugnt..dt fixar sig gumman:D hehe~~ jag längtar redan:D vi bor nära men ändå träffas inte ofta:p haha...e alltid upptagna på ngt sätt.. asch~~ men dt e alltid kul att vara med di:D

2010-03-25 @ 19:44:29
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Evelihna Strömberg

Va du är snäll! !! :') KRAM

2010-03-26 @ 08:38:10
URL: http://evelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0