Uppe tidigt....

Kunde inte sova mer och har varit uppe nu i en timme.
Det är så många tankar som flyger runder i huvudet och lika bra att gå upp.
Jag hatar att känns som jag göra nu men försöker inte göra så stor grej utav det.
Jag mår nog inte så bra i mig sj och tror att det är det som ska speglas utav mig på utseendet,och pengar då.
Jag får ju oxå köpa nytt lörhår om jag ska vara mörk.
Ni vet då man inte känner sig helt 100 eller helt glad mest bara en känsla inom en som gnager och har ångest.
Maten har inte fungerat som den ska och har lite ångest för det.Lika så vill jag kunna träna mer men tyvärr kan jag inte mer än vad jag gör.
Jag känner mig lite nerstämd bara och måste nog sysselsätta mig så jag ej tänker så mycket,och sen kära PMS!!!

Jag tror i grund och botten att jag sen kommer ångra mig då ja har färgat mitt hår mörkt,och sen med min kvalité så kan jag inte färga om det igen för då mitt hår är slitet.
Jag avaktar med att ta sådant beslut;)

Jag vet varför håret är av slitet i nacken nu.Varje natt har jag håret i en totte högt på huvudet och det är precis där bak jag fattas hår.Så jag får börja vänja mig med att sova utan detta.Men jag kom på ivilken som va bovet i dramat;)

Nu ska jag inte tråka ut er mer.Känns lite bättre att skriva av sig.Mitt humör vajjar ganska mycket då man tacklas dagligen med mina sjukdommar och att min pappa är så sjuk så han snart inte finns hos oss.Detta gör att man aldrig är 100% glad....men kan någon kräva detta utav en?


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Redo? Jag visste inte ens att hon va i min mage förrän de gått 4 månader. Jag hade 1 vecka på mig att bestämma mig. När vi såg de lilla livet så insåg vi att den lilla söta saken ska komma till världen. Jag hade gjort 4 gravtest och alla visade neg. Men ändå va jag gravid. Så man ska inte lita på dom, från apoteket.. Det gjorde jag! =P

Tills jag kände att jag ömmade riktigt mkt i brösen,. Men även då va de neg. Då gick jag tillö mödravården och där sa dom att jag va gravid. Först sa hon ca vecka 8, men när jag kom 2 dagar senare på ultraljud, så va jag i vecka 16. Fanns inget tvivel om att vi skulle behålla henne, HON skulle komma när vi såg henne. Man mognar den dagen man vill ha barn, eller få veta att man är gravid. JAG lovar! =D

2010-03-20 @ 10:31:20
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Ida

Självklart :)

Oj ditt egna hår? Skit snyggt :)

2010-03-20 @ 15:11:07
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej söt! Displayen paya lite i ena hörnet å lossna inifrån, skit skumt??=S Men men det gick på garantin så de bytta hela displayen till en splitter ny=) Så nu får jag vara extra rädd om den å se till så den inte får några repor! Hoppas du får en helt lovely lördag söt! Puss å kram

2010-03-20 @ 15:41:30
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: A.C

hahha jag har nog sett den när jag var liten..men kmr inte riktigt mkt ihåg nu:p haha~~



men den bilden i inlägget e rätt gammal faktiskt:p då jag ftf hade snelugg ju:p~~



haha, dt gör inget:) händer idag d?:D pusss

2010-03-20 @ 15:42:23
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: PinkNation

Sv; Hey!

Har inte bestämt ännu, men nog inte för långt iaf, får se ^^

Vill gärna ha så att jag får lite volym också, det saknar jag i mitt hår. :/

Ja det är så svårt när man velar fram å tillbaka, haha.

Detsamma sötis :)

KRAM

2010-03-20 @ 15:42:59
URL: http://pinknation.se
Postat av: Ida

jaha okej det syntes inte :P Tack detsamma!

2010-03-20 @ 18:10:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ninah

alla kan ha sina dåliga dagar, det är bara att kämpa på som du gör..:) hejja hejja. kram

2010-03-20 @ 19:27:14
Postat av: PinkNation

Sv; Tack va söt du är! ^^ Men Linn sa att löshåret är lite gult .. kan jag färga det innan jag kommer till dig? Kram!

2010-03-21 @ 07:12:52
URL: http://pinknation.se
Postat av: Johan

Du måste försöka känna dig trygg och säker i dig själv, det är ruskigt viktigt! Det är nog en av grunderna för att må bra här i livet skulle jag tro...

2010-03-22 @ 16:40:47
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0